1.8 GDI LPG

Mortal angel

Temat: Bezpośredni wtrysk gazu w samochodzie!!
no ja mam zamontowany bezpośredni wtrysk III generacji. To jest wtrysk, ale do kolektorow dolotowych, a nie do komor spalania jak w GDI. Tak gwoli scislosci. moim zdaniem wartoa to ze względu na to że nie odczuwam spadku mocy jeżdżąc na LPG a i spalanie jest na podobnym poziomie co benzyny tzn. do 0,5 litra więcej na 100. No jedyny mankament to...
Źródło: topranking.pl/1601/bezposredni,wtrysk,gazu,w,samochodzie.php



Temat: gaz sekwencyjny
ma trochę racji, bo benzyna może i jest _wtryskiwana_ zwykle przed zaworem, ale naprawdę dokładnie _miesza się z powietrzem_ już w cylindrze :) Jak i LPG przy sekwencji, zresztą.
Źródło: topranking.pl/1602/gaz,sekwencyjny.php


Temat: Co myslicie o Volvo V40
... 9l miasto i bardzo przyjemnie sie tym jezdzi. jedyna wada mi znana mitsu GDI jest to, ze po zagazowaniu szlag trafia wtryski i pozostaje jezdzic tylko na lpg lub bardzo kosztowna...
Źródło: topranking.pl/1605/co,myslicie,o,volvo,v40.php


Temat: Gazowanie piatkowo
Hello rooster, Friday, June 11, 2004, 4:53:22 PM, you wrote: | Oczywiscie ze z sensem. | Moj blad. | Przepraszam. Tak, czy siak nie da sie do GDI zainstalowac LPG Co...
Źródło: topranking.pl/1606/gazowanie,piatkowo.php


Temat: Honda Civic -
a 4 gwiazdki w NCAP sa... Pzdr, Jawor MB W124, 300E Sportline AMG +LPG, automat Mazda 323 1.7D
Źródło: topranking.pl/1606/honda,civic.php


Temat: spalanie poloneza
| juz ci mowie :) jest cale mnostwo duzo lepszych aut od mojego, ale nie | narzekam. Jezdze mitsubishi carisma 99' hatchback 5d, 1.8 GDI (czyli | benzyna z wtryskiem) 125KM, 10s do setki :] jest bardzo cicha, wygodna, | szybka i zawsze moge na nia liczyc :] oczywiscie pelna opcja :] Jak dla mnie odpada, bo są problemy z LPG, o...
Źródło: topranking.pl/1606/spalanie,poloneza.php


Temat: spalanie poloneza
... z 93r. i milo wspominam, ale naprawde nie ma go co porownywac do carismy. Aby nie bylo calkiem OT, to palil mi srednio 11l/100km lpg. Pozdro, KRzysiO.
Źródło: topranking.pl/1606/spalanie,poloneza.php


Temat: zagazowanie nowego avensisa 2.0
... daje 5 generacje, czy cos podobnego do instalki jaka holendrzy montowali w GDI, dawalo to mieszanke LPG/PB np.70/30 i wtedy wtryskiwacze sie nie zapiekaly. Pozdro, KRzysiO.
Źródło: topranking.pl/1608/zagazowanie,nowego,avensisa,2,0.php


Temat: Bezpośredni wtrysk paliwa a LPG (temat do zastanowienia...)
Witam po przerwie urlopowej :-) Tak mi chodzi po głowie zagadnienie jak w temacie... Jak bowiem ma się wtrysk bezpośredni benzyny (GDI u Miśków, D4 u Toyoty, FSI u VW...) do LPG? Załóżmy bowiem, że silniki tego typu za kilka lat staną się powszechnymi i "wyprą" obecne, dobrze nazm znane silniki benzynowe. Przyjmijmy również, że nadal będzie opłacać się jeździć na LPG... ... wyprofilowany... No i ogólnie - czy LPG ma przyszłość w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny...
Źródło: topranking.pl/1608/bezposredni,wtrysk,paliwa,a,lpg,temat,do.php


Temat: Ah te diesle :)
On Jul 12, 1:25 pm, J.F. <jfox_xnosp@poczta.onet.plwrote: Od lat mnie interesuje czy diesel pojedzie na benzynie. Jesli pojedzie, to i na LPG chyba powinien. Silniki GDI? Chyba ze chcesz do zwyklego diesla lac benzyne. Diesel LPG to nawet jezdza autobusy przerobione w kilku miastach. Pamietam, ze rozpisywali sie o tym w gazetach dobre 5 lat temu.. Pozdrawiam BS
Źródło: topranking.pl/1608/ah,te,diesle.php


Temat: aceton do paliwa?
Dla ścisłości LPG to ciecz - skroplona mieszanina propanu i butanu (i innych węglowodorów) - to po pierwsze. To po kiego instalacje LPG maja tzw parownik? Zeby sobie parował?? ;-) Jeśli ... a co do sprawności silnika. W silniku GDI (bezpośredni wtrysk benzyny) przy częściowych obciążeniach mieszanka jest heterogeniczna (i uwarstwiona) Przez jaki czas? Na moj gust to jak wtysniesz troche paliwa do goracego cylindra to mieszanka bedzie heterogeniczna przez jakis ulameczek sekundy. Swoja droga to ona zawsze jest heterogeniczna przez ulamek sekundy wiec metny bełkot o silniku GDI jest tu chybiony. Sprawność silnika...
Źródło: topranking.pl/1608/aceton,do,paliwa.php


Temat: Diesel średniej klasy do 25000
/// Kaszpir /// pisze: | przerob FSI/GDI czy inne tego typu wynalazki (coraz czesciej sie | pojawiajace). O szcegoly zerknij do posto Blyskacza o gazowaniu ceed'a Ale do 25tys nie kupi Ceeda , a sądze że znajdzie silniki które łatwo i dobrze się gazują :) gaz ma swoje plusy i minusy. Minusy: - zasieg na lpg - walajace sie kolo zapasowe - zakazy wjazdu do parkingow podziemnych + ekologia + zasieg na LPG + NoPb
Źródło: topranking.pl/1610/diesel,sredniej,klasy,do,25000.php


Temat: Czy LPG się opłaca?
On Fri, 24 Mar 2006 22:39:24 +0100,  Arbiter wrote: Jeszcze jedna sprawa mi sie przypomniała. Ze chyba coraz mniej opłaca się kupować złomy z duzym nieekonomicznym silnikami. Kiedys wsadzało sie LPG i nie było istotne ile silnik spalał. Czy 16, czy 18/100 to jakoś mnie nie ruszało. A jak teraz patrzę, ze w miescie spokojnie jezdzac przy silniku 2.0 zuzywam 15l LPG. ... Moze natomiast Vialle spusci z ceny .. ale to raczej niezaleznie od polskiej koniunktury. Za to coraz wiecej silnikow typu GDI/FSI sie pojawia .. J.
Źródło: topranking.pl/1611/czy,lpg,sie,oplaca.php


Temat: Diesel kontra Benzyna!!!
Luky wrote: Ogólnie jest ciekawa tendencja: coraz mniejsze spalanie noPb i coraz większa truność przeróbki na LPG [FSI/GDI/Direct - się ciężko/wcale nie gazują.] tendencja tez jest niestety taka, ze  koszt serwisownia...
Źródło: topranking.pl/1612/diesel,kontra,benzyna.php


Temat: Diesel kontra Benzyna!!!
Tomasz Motyliński wrote: Gazują się, ale trzeba (jak się nie chce mieć problemów) wtrysk gazu w stanie ciekłym już montować. generacja lpg nie gra roli - nie w tym problem. O ile stare GDI od biedy mozna zagazowac i pogodzic sie z padem benzyny, lub bawic sie w instalacje 80%lpg /20% benzyny, to poprawne zagazowanie takiego FSI jest praktycznie niemozliwe przy obecnym zaawansowaniu instalacji LPG... to tak zeby nie napisac, ze jest calkiem niemozliwe. pozdrawiam Blyskacz
Źródło: topranking.pl/1612/diesel,kontra,benzyna.php


Temat: Diesel kontra Benzyna!!!
On Sun, 25 May 2008 17:28:22 +0200,  Tomasz Motyliński wrote: Luky <lu@NOSPAMo2.plm.in. napisał(a):: | Ogólnie jest ciekawa tendencja: coraz mniejsze spalanie noPb i coraz | większa truność przeróbki na LPG [FSI/GDI/Direct...
Źródło: topranking.pl/1612/diesel,kontra,benzyna.php


Temat: Diesel kontra Benzyna!!!
czas tu istnieje - bo wtryskiwcze benzynowe nie pracują i sie zacierają - one chłodzone w fsi/gdi/direct są paliwem. natomiast są instalacje do silników z bespośrednim wtryskiem z tym że żrą 90% i 10% lpg - co nadal się opłaca... ale mi by take rozwiązanie nie bardzo pasowało.. aha taka instalacja musi już dostosowana pod konkretną jednostkę silnikową.
Źródło: topranking.pl/1612/diesel,kontra,benzyna.php


Temat: Gazowanie Carismy 1.8 GDI
Użytkownik Przemek napisał: | Podobno nie da sie zagazowac Carismy 1.8 GDI. | Czy to prawda ? | Niedowiarek! ;) a dlaczego niby instalacja podcisnieniowa mialaby nie dzialac? Przemek Piszac "niedowiarek" mialem na mysli nasze prywatne rozmowy. A jesli chodzi o lpg w gdi, to nie jest moja opinia tylko gazownikow. Pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1614/gazowanie,carismy,1,8,gdi.php


Temat: Gazowanie Carismy 1.8 GDI
Piszac "niedowiarek" mialem na mysli nasze prywatne rozmowy. A jesli chodzi o lpg w gdi, to nie jest moja opinia tylko gazownikow. piszac ze gdi nie da sie zagazowac warto napisac, ze to opinia ni Twoja ale taka, ktora slyszales.. gazowanie GDI instalacja podcisnieniowa to troche jak cofanie sie w technologii o jakies 15 lat. Niemniej osobiscie nie widze powodow, dla ktorych silnik GDI nie mialby chodzic na instlacji gazowej podobnej do tej,ktore ludzie maja np w duzych fiatach. silniki diesla wozkow widlowcyh ludzie przerabuiaja tak ze chodza na LPG wiec z GDI...
Źródło: topranking.pl/1614/gazowanie,carismy,1,8,gdi.php


Temat: Carisma GDI
Czy ktos z Was jezdzi/jezdzil Carisma z dosc nietypowym silnikiem GDI na gazie? (ciach...) Nie mam pewnosci wiec moje zdanie nie jest zbyt pewne, ale raczej bym nie ryzykowal z LPG do GDI. Osobiscie mam mniejszego japonczyka i to nieco starszego niz sa Carismy, ale jak chcialem do swojego zalozyc Gaz to w serwisie mi to odradzono mowiac ze silnik jest za mieki i szybko moga mi sie wypalic glowice, lub cos takiego.... wiec zrezygnowalem. Silnik typu GDI jest bardziej zaawansowane technicznie niz moje 1.3 litra z 93 roku wiec chyba LPG moglo by bardziej go uszkodzic. Niedawno jak bylem w serwisie i zapytalem sie jeszcze raz to mi przytoczono niedawna historie kolesia z nowego Nissana. Gdy go kupowal pytal o LPG czy bedzie ... szybko sie mowiac najprosciej popsul.... Naparawa byla za droga wiec dealer wycofal sie z tego co wczesniej mowil odnosnie LPG, no i nie chcial naprawic gwarancyjnie tego Nissana, a jak przyszlo...
Źródło: topranking.pl/1615/carisma,gdi.php


Temat: Carisma GDI
.:m&s:. wrote: ||| Czy ktos z Was jezdzi/jezdzil Carisma z dosc nietypowym silnikiem ||| GDI na gazie? ||| (ciach...) || || Nie mam pewnosci wiec moje zdanie nie jest zbyt pewne, ale raczej || bym nie ryzykowal z LPG do GDI. Osobiscie mam mniejszego japonczyka || i to nieco starszego niz sa Carismy, ale jak chcialem do swojego || zalozyc Gaz to w serwisie mi to odradzono mowiac ze silnik jest za || mieki i szybko moga mi sie wypalic glowice, lub cos takiego.... wiec || zrezygnowalem. Silnik typu GDI jest bardziej zaawansowane || technicznie niz moje 1.3 litra z 93 roku wiec chyba LPG moglo by || bardziej go uszkodzic. Obecnie mam LPG w corolli, auto ma przebieg 200kkm, 100kkm na gazie i...
Źródło: topranking.pl/1615/carisma,gdi.php


Temat: Carisma GDI
JN wrote: |||| Czy ktos z Was jezdzi/jezdzil Carisma z dosc nietypowym silnikiem |||| GDI na gazie? |||| (ciach...) || || AFAIK niewykonalne. Choć pewnie odpowiedni "fachowcy" by się || znaleźli co by się tego podjeli.... Masz racje. Chyba nie ma takich instalacji. Bezposredni wtrysk benzyny wyklucza LPG. Pozdrawiam.
Źródło: topranking.pl/1615/carisma,gdi.php


Temat: carisma 18 GDI + gaz
... zamontowal jesli ktos ma 1,9 TD to tez niech podzieli sie wrazeniami pozdrawiam i dzieki za info michal Peugeot 306 1.4 LPG
Źródło: topranking.pl/1619/carisma,18,gdi,gaz.php


Temat: Najlepsze skrzynie automatyczne
Miszaa napisał(a): Tak... Dzięki !!! Zapomniałem o tej firmie... Pozstaje jeszcze inne pytanie: jak japończyki tolerują LPG... Pozdr. SMi Nie wiem jak inne japończyki, ale przed Carismą miałem Mazdę 323 1,5 i tam jedyna bezroblemowa instalacja to była sekwencja. A to auto dość proste. W Mistubishi z kolei, gdyby trafił Ci się silnik GDI (bezpośredni wtrysk),a sporo ich jest, raczej nie ma...
Źródło: topranking.pl/1620/najlepsze,skrzynie,automatyczne.php


Temat: Rekord spalania :)
Trasa z Wawy do Lodzi, przez Sochaczew, 136 km. Carisma 1.8 GDI w automacie. Komputer pokazal srednie spalanie 5,2 litra/100 km. Jechalem na mieszance mniej wiecej 75% '95, 25% '98. Poprzednio ... trasie udalo mi sie spalic swoim autem lekko ponad 6,4 l. LPG.
Źródło: topranking.pl/1627/rekord,spalania.php


Temat: Rekord spalania :)
Relifex wrote: | Trasa z Wawy do Lodzi, przez Sochaczew, 136 km. | Carisma 1.8 GDI w automacie. | Komputer pokazal srednie spalanie 5,2 litra/100 km. | Jechalem na mieszance mniej ... spalanie 3.6 l/100km ON. przy podobnej jezdzie i trasie udalo mi sie spalic swoim autem lekko ponad 6,4 l. LPG. ej, a mocno trąbili na was? ;) Moja Lantra koło 10l...
Źródło: topranking.pl/1627/rekord,spalania.php


Temat: Rekord spalania :)
| bez jaj, Octavia 1.9 TDI, trasa 400 km, srednia predkosc 63 km/h spalanie | 3.6 l/100km ON. Tylko że silniki GDI w Carismie są, wbrew pozorom benzynowe. Zresztą - diesel na mieszance 95/98? Czytajta ze zrozumieniem ;) Kolego ale nie posadzaj mnie o brak wiedzy nt tego jaki silnikma carisma GDI, napisalem to tylko dla konfrontacji z dieslem czy moim lpg...
Źródło: topranking.pl/1627/rekord,spalania.php


Temat: Silniki okrętowe
Hm .. akurat jesli chodzi o mitsubishi gdi to tez mi sie wydaje ze wyszlo tak sobie - ten silnik tez potrafi swoje spalic.. oczywiscie w koncu to normalny silnik benzynowy ... pojawiaja sie tylko w trakcie stania w korku albo rownej jazdy no bo w trakcie przyspieszania to albo spali normalnie albo slabiej przyspieszy BTW: znajomy dostal GDI z firmy-kazali mu zainstalowac LPG no i oczywiscie znalazl warsztat ktory chcial to zrobic....ale w sposob uniemozliwiajacy jezdzenie na benzynie :) (zniszczenie niechlodzonych benzyna wtryskiwaczy) pozdrawiam bolo
Źródło: topranking.pl/1835/silniki,okretowe.php


Temat: Octavia / Primera / avensis / Carisma / Mazda 626
... volvo s40 czy v40 jakos tak, ale wierz mi bardzo daleko jej jakościowo do modelów produkowanych przed 1998 rokiem w japonii, a na dodatek jeśli myslisz o bęzynie+LPG to zapomnij GDI...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,68032287,68032287,Octavia_Primera_avensis_Carisma_Mazda_626.html


Temat: Bezp. wtrysk benzyny , a LPG- oto jest pytanie???
Znaczy sie w bezposrednim wtrysku paliwa GDi czy FSi czy jak zwal tak zwal po zalozeniu LPG beznynowe wtryski padaja po 20 kkm podczas dyskusji w necie dostalem info, ze holendrzy poradzili sobie z tym problemem i zasilaja auta z bezp. wtryskim w stosunku 30% wachy 70% LPG, benzyna ponoc ma "chlodzic wtryski podczas przeplywu przez nie paliwa" ale to vyba jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13270,28435935,28435935,Bezp_wtrysk_benzyny_a_LPG_oto_jest_pytanie_.html


Temat: Duże kombi albo rodzinny Van do 15 000 zł
tu LPG raczej nie zamontujesz). Auto am ciekawą stylistykę a za 15tys można już znaleźć naprawdę zadbany egzemplarz.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,100689432,100689432,Duze_kombi_albo_rodzinny_Van_do_15_000_zl.html


Temat: Honda Civic 1.3 - gaz
podobno japończyki nie lubią gazu... dotyczy to tylko kilku najnowszych modeli i silnika GDI.. cala reszta chodzi lepiej na lpg nizgermany czy inna wloska lipa. pozdrawiam Blyskacz
Źródło: topranking.pl/1616/honda,civic,1,3,gaz.php


Temat: VVTi, GDI a instalacja LPG
VVTi, GDI a instalacja LPG Czy można założyć instalację LPG do samochodów z silnikami VVTi oraz GDI? Jeżeli tak to jaką. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,534,29010928,29010928,VVTi_GDI_a_instalacja_LPG.html


Temat: Dlaczego grupowicze pietnuja drogie auta z LPG ?
kwasów i benzyny rozpuszczonych w oleju tak im szkodzi ??? | To co piszą w instrukji obsługi to bajki. Volvo i Peugeot jakoś | fabrycznie wyposażają auta w LPG/CNG i nie ... Daewoo i moja pierwsza myśl brzmiała "Ale nisko upadli :)))" Na moją 14-letnią Madzdę i tak nikt nie da gwarancji :-). Instalacje LPG dopuszcza również Fiat, fabryczne są w Volvo. Wiesz, każdy dorabia sobie jakąś filozofię do płacenia po 150PLN za zbiornik paliwa na stacji. Nawet, jeżeli LPG obnizałoby trwałość silnika to policz: 15PLN/100km na LPG: 100tys. km: 15000PLN 28PLN/100km na benzynie: ... auto warte 15000PLN z silnikiem OK LPG: Auto ze zwalonym silnikiem warte 50000 i 26000PLN w kieszeni. Kto lepiej wyszedł ??? I wszystko przy założeniu, że gaz niszczy silnik, co poza...
Źródło: topranking.pl/1611/dlaczego,grupowicze,pietnuja,drogie,auta,z,lpg.php